عروس و داماد

ساخت وبلاگ

شاید مهمترین نکته برای طرفداران به عطر و ادکلن تشخیص اصل و تقلبی بودن آن است و این که چگونه می توان بوی عطر و ادکلن را ماندگار نگه داشت و چه نکاتی را در این زمینه باید رعایت کرد. سایت نازوب مهم ترین نکات استفاده از عطر و ادکلن را در این بخش برای شما کاربران عزیز گردآوری کرده است .

عطرها گاهی باعث گمراهی افراد می‌شوند. حتی نامشان هم گمراه کننده است. اغلب فکر می‌کنند که ادکلن مخصوص آقایان و عطر مخصوص بانوان است.

اما این اسامی تنها به میزان غلظت رایحه‌ی به کار رفته در عطرها اشاره می‌کنند؛ این مفهوم، کلی و جدا از جنسیت است.

آشنایی با اشتباهات رایج در مورد عطر‌ها

به دلیل وجود این باورهای غلط، قصد داریم در این مطلب با کمک کارشناس عطر، «مارلن هریسون» (Marlen Harrison)، اشتباهات رایج در مورد عطر‌ها را به صورت گرافیکی نمایش دهیم.

عطر هیچ گاه خراب نمی شود اما بوی آن، با گذشت زمان، دچار تغییر می‌شود.

راهنمای تصویری و باورهای اشتباه درباره عطر و ادکلن

عطر هیچ گاه خراب نمی شود اما بوی آن، با گذشت زمان، دچار تغییر می‌شود

گفتن اینکه بوی یک عطر در ترکیب با پوست بدن چگونه خواهد بود، تقریبا غیر ممکن است. بویی که از محفظه‌ی یک عطر بر روی کاغذ یا لباس احساس می‌شود، از بویی که در تماس با پوست بدن و ترکیب شدن با مولکول‌های پوست، استشمام می شود، اندکی متفاوت خواهد بود.

راهنمای تصویری و باورهای اشتباه درباره عطر و ادکلن

عطر را فقط باید روی پوست تست کرد زیرا بوی آن در جاهای مختلف متفاوت است

عطر را باید به محل‌های گرم‌تر بدن مانند گردن و قفسه سینه اسپری کرد. این کار باعث می‌شود بوی خوب، به طور مساوی روی بدن پخش شود. اما یک قانون کلی وجود دارد: در استفاده از عطر زیاده روی نکنید.

راهنمای تصویری و باورهای اشتباه درباره عطر و ادکلن

عطر را باید به محل‌های گرم‌تر بدن مانند گردن و قفسه سینه اسپری کرد

ادوکلن با داشتن تنها ۳ درصد رایحه‌ی خالص، کمترین رایحه را در خود جا می‌دهد. ادوتویلت ۱۰ درصد رایحه‌ی خالص در خود دارد و این میزان برای ادوپرفیوم در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد است.

راهنمای تصویری و باورهای اشتباه درباره عطر و ادکلن

عطر و ادکلن به دلیل غلظت رایحه آن نام گذاری شده است

عطر را پس از اسپری بر روی پوست، به حال خود رها کنید تا خودش جذب پوست شود.

راهنمای تصویری و باورهای اشتباه درباره عطر و ادکلن

عطر را پس از اسپری بر روی پوست، به حال خود رها کنید تا خودش جذب پوست شود

یک عطر با ماندگاری بالاتر، بوی قوی تری هم خواهد داشت و میزان کمی از آن بر روی پوست کافی خواهد بود.

راهنمای تصویری و باورهای اشتباه درباره عطر و ادکلن

یک عطر با ماندگاری بالاتر، بوی قوی تری هم خواهد داشت

دو عطر با بوی یکسان اما با غلظت رایحه‌ی متفاوت، ممکن است بوی متفاوتی از هم داشته باشند.

راهنمای تصویری و باورهای اشتباه درباره عطر و ادکلن

دو عطر با بوی یکسان اما با غلظت رایحه‌ی متفاوت، ممکن است بوی متفاوتی از هم داشته باشند

اگر عطری ساختار غیر خطی داشته باشد، کیفیت آن بالاتر است.

راهنمای تصویری و باورهای اشتباه درباره عطر و ادکلن

اگر عطری ساختار غیر خطی داشته باشد، کیفیت آن بالاتر است

‌‌‌پیش از خرید حتما در مورد بوی عطرها و رایحه‌شان در سایت‌های مرجع مطالعه کنید.

راهنمای تصویری و باورهای اشتباه درباره عطر و ادکلن

راهنمای تصویری و باورهای اشتباه درباره عطر و ادکلن

‌‌‌پیش از خرید عطر و ادکلن حتما در مورد بوی عطرها و رایحه شان مطالعه کنید.

عروس و داماد...
ما را در سایت عروس و داماد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار aroosdamad بازدید : 151 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:40

کرم-پودر-گریم-اوراچی-ایتالیا

    معرفي بهترين كرم هاي گريم

فون مايع، رايج ترين شكل كرم پودر
رايج‌ترين و محبوب‌ترين شكل كرم پودر است زيرا استفاده از آن آسان است و پوشش طبيعي به پوست مي‌دهد. اين كرم‌ها معمولا براي پوست‌هاي نرمال و خشك مناسب هستند و افرادي كه پوست چرب دارند بايد از نوع Oil Free آن استفاده كنند. مقداري از كرم پودر مايع را به صورت نقطه‌اي روي صورت بگذاريد و با پد يا انگشت به همه جاي صورت پخش كنيد.

كرم پودر
اين كرم‌ها بسيار مرطوب و غني هستند به خصوص مناسب پوست‌هاي خشك هستند و چون بافت تقريبا سنگين دارند بايد شما مطمئن شويد كه خوب جذب پوست شده است. براي اين كار از يك اسفنج مرطوب كمك بگيريد.

پنكيك
اين كرم قدرت پوشش بيشتري دارد معمولا به شكل پودر فشرده شده و به ۲ صورت چرب (سوپرا) و خشك (آكوا) موجود است و استفاده از آن به كمك اسفنج است كه معمولا روي آن در نظر گرفته شده است.

پن استيك
اين كرم پودر بافت سنگين دارد و براي پوشش معايب پوستي و سرخي زخم بسيار مناسب است. مقداري از آن را روي محل مي‌گذاريم و با يك اسفنج محو كنيد.

كرم پودر مناسب پوست خشك
بعد از حمام پوست صورتشان احساس كشيدگي و خارش مي‌كند. رنگ چهره‌شان به خاطر انعكاس ندادن نور مات و مايل به خاكستري است و كمتر اثري از آكنه در پوستشان ديده مي‌شود. اگر جزو اين دسته افراد هستيد؛ يعني جنس پوست شما خشك است پس بايد كرم پودرهايي مناسب با پوستتان را بخريد.

اولويت در انتخاب شما بايد كرم پودري باشد كه كمبود پوستتان را جبران كند و حالت شادابي به پوست شما داده و نور را به اندازه كافي در چهره‌تان انعكاس دهد. به هيچ وجه از كرم پودرهايي مثل پنكيك‌هاي خشك استفاده نكنيد.

كرم پودرهاي مايع با بيس روغني بهترين انتخاب براي شما هستند و تمام كرم پودرهايي كه حالت براق دارند چهره شما را سرزنده‌تر و زيبا‌تر نشان مي‌دهند. اما اگر مشكلي در پوستتان مثل لك، اسكار و… داريد و پوشش اين كرم‌ها را مناسب نمي‌بينيد ابتدا پوستتان را مرطوب كنيد و يك لايه پن استيك يا فون چرب (سوپرا) روي پوستتان بزنيد و بعد از كرم پودر مايع استفاده كنيد.

كرم پودر مناسب پوست چرب
برخي افراد بعد از شست وشو پوستشان خيلي زود چرب مي‌شود و منافذ باز زياد، كمدون و جوش‌هاي آكنه‌اي و برخلاف پوست‌هاي خشك ظاهري براق دارد.

اگر پوست شما چرب است هنگام خريد كرم پودر حتما به ليبل آن دقت كنيد كه روي آن كلمه (Oil Free) يا (Matt) نوشته شده باشد. در غير اين صورت نه تنها براقي پوست شما را تشديد مي‌كند بلكه بايد خودتان را براي زدن جوش‌هاي بد‌تر آماده كنيد.

كرم پودرهاي مايع يا جامد با بيس آب و پنكيك‌هاي خشك انتخاب خوبي براي استفاده روزمره شما است. در صورتي كه پوستتان نياز به يك پوشش قوي‌تر دارد قبل از زدن كرم مايع با يك پد مرطوب يك لايه از فون خشك (آكوا) روي پوستتان بزنيد.

كرم پودر مناسب پوست مخلوط
پوست مخلوط، رايج‌ترين نوع پوست است. قسمت T صورت (چانه، پيشاني و روي بيني) چرب و معمولا در اين نواحي كمدون‌هاي سرسياه يا آكنه ديده مي‌شود و بقيه قسمت‌ها خشك‌تر است. پوست در تابستان معمولا به خصوصيات پوست‌هاي چرب و زمستان به پوست‌هاي خشك شباهت دارد. اگر پوست شما در اين دسته قرار دارد بايد يك كرم پودر مناسب پوست‌هاي خشك و يك كرم پودر مناسب پوست‌هاي چرب براي ۲ فصل سرما و گرما داشته باشيد. در كل كرم پودرهاي مايع با بيس آب انتخاب خوبي براي پوست‌هاي مخلوط است.

كرم پودر مناسب پوست نرمال
پوست نرمال ايده آل‌ترين نوع پوست است. پوستي سالم و شاداب كه چربي و آب متعادلي دارد. اگر خوش شانس هستيد و پوست شما در اين دسته قرار دارد از هر كرم پودري مي‌توانيد استفاده كنيد. براي زمستان كرم پودرهاي روغني با پوشش بالا‌تر براي حفاظت از پوست در برابر باد و سرما و در تابستان كرم پودرهاي سبك‌تر با بيس آب انتخاب بهتري هستند.

تثبيت كرم پودر
خيلي از خانم‌ها به خصوص كساني كه پوست چرب دارند از دوام كم كرم پودر روي صورتشان گله مي‌كنند. استفاده از محصولاتي مثل پودر فيكساتور بيس اين مشكل را تا حدود زيادي برطرف مي‌كند.

رنگ كرم پودر
بعد از انتخاب نوع كرم پودر كه با جنس پوست شما همخواني داشته باشد انتخاب رنگ كرم پودر اهميت زيادي دارد. در غير اين صورت كرم پودر چهره شما را مانند يك ماسك مصنوعي مي‌كند.

بعضي‌ها به اشتباه چند درجه روشن‌تر يا تيره‌تر از رنگ پوستشان را انتخاب مي‌كنند. زدن كرم پودر روشن‌تر از پوست چهره را پير‌تر و رنگ آن را مايل به خاكستري و كرم پودر تيره‌تر از پوست چهره را كدر نشان مي‌دهد. پس براي داشتن پوستي زيبا و طبيعي بايد رنگ كرم پودرتان همرنگ با رنگ پوستتان باشد. تقريبا اكثر برندهاي معتبر آرايشي تيس‌تر دارند تا شما بتوانيد راحت‌تر انتخاب كنيد.

اما يكي از رايج‌ترين اشتباهات خانم‌ها براي انتخاب رنگ كرم پودر، تست كردن آن روي پشت دست است در صورتي كه اختلاف درجه زيادي بين رنگ پوست صورت با دست وجود دارد. بهترين راه براي انتخاب رنگ مناسب، زدن مقدار كمي از آن روي قسمتي از صورت مثل روي آرواره يا فك و مقايسه آن با رنگ پوست در نور طبيعي است.

كانسيلر
كانسيلر همانند كرم پودر در مدل‌هاي جامد و كرمي موجود است. اما به دليل اينكه كرم پودري كه به پوست مي‌زنيم سنگين بوده و براي پوست اطراف چشم مناسب نيست بهتر است از كانسيلر استفاده كنيد.

كانسيلر پف، تيرگي و چروك‌هاي ريز دور چشم را از بين مي‌برد. متاسفانه بعضي از خانم‌ها گاهي از كانسيلري كه ۱۰ درجه روشن‌تر از رنگ پوستشان است به دور چشمشان مي‌زنند. درصورتي كه اين كار چشمانشان را ريز‌تر نشان مي‌دهد و حالت مصنوعي به چهره مي‌دهد. رنگ كانسيلر تنها بايد يك درجه روشن‌تر از رنگ كرم پودرتان باشد. كانسيلر‌ها را مي‌توانيد روي خط خنده، خط اخم و همين طور لك‌هاي پوستي هم استفاده كنيد.

فيكساتور (تثبيت كننده)
پودرهاي فيكساتور در رنگ‌هاي روشن تا تيره و در مدل‌هاي مات و شايني موجودند. پودرهاي فيكس معمولا برس يا پد مخصوص دارند و بعد از كرم پودر زده مي‌شوند. نوع ديگري از تثبيت كننده‌ها هستند كه فقط براي مناطقي كه آب و هواي مرطوب دارند مناسب است.

عروس و داماد...
ما را در سایت عروس و داماد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار aroosdamad بازدید : 267 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 8:39

بهترین آرایش آن است که عیب ها را بپوشاند و مناسب با مکان، زمان، سن و موقعیت اجتماعی افراد باشد... دوستان لطفا برای حمایت از ما فقط از فروشگاه سایت خرید نمائید. بدون شک نظر شما برای ما خیلی اهمیت داره پس نظر یادتون نره...

عروس و داماد...
ما را در سایت عروس و داماد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار aroosdamad بازدید : 237 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 8:39

به اعتقاد بسیاری کارشناسان ، مراسم عروسی یکی از ۲ اتفاق بزرگ زندگی است و چه بسا تولد دوباره! مسلماً نگاه کردن به عکس های عروسی تان ، خاطرات این روز سرنوشت ساز را برایتان تداعی خواهد کرد.

یکی از مواردی که در عکس برداری و آتلیه مهم می باشد ، ژست عروس و داماد است. در این مطلب انواع ژست عروس و داماد را برایتان تشریح می کنیم.

۱) ژست عروسی خبری :

ژست عروسی خبری ، گونه ای از ژست عکاسی عروس و داماد است. در این نوع ژست ، مراسم عروسی روال عادی خود را طی می کند و در یک لحظه عکاس بطور غافلگیرانه عکس می گیرد. بنابراین خلاقیت عکاس در ژست عروسی خبری بسیار تاثیرگذار است.

انواع ژست عروس و داماد - خبری1

انواع ژست عروس و داماد - خبری2

انواع ژست عروس و داماد - خبری3

۲) ژست عروسی هنرهای زیبا :

ژست عروسی هنرهای زیبا به معنی ایجاد تصویری ماندگار و کاملاً هنری از عروس و داماد است. این نوع عکاسی شامل استفاده از زوایای هنری ، نورپردازی خلاقانه ، ترکیبات خاص و تکنیک های پیشرفته ویرایش تصویر (ماسک ، فیلتر و سایر تکنیک های پیشرفته فتوشاپ) است. در این نوع ژست عروسی ، عکاس بایستی در برخورد با اتفاقات بسیار دقیق بوده و توانایی پیش بینی لحظات را داشته باشد.

انواع ژست عروس و داماد - هنرهای زیبا1

انواع ژست عروس و داماد - هنرهای زیبا2

انواع ژست عروس و داماد - هنرهای زیبا3

۳) ژست عروسی فشن :

ژست عروسی فشن برای مقاصد تجاری (نمایش لباس و سایر انواع مد) استفاده می شود. این ژست عروسی در کلان شهرها و بالاخص تهران رواج دارد. از تکنیک های عکاسی در این حالت ، می توان به تنظیمات خاص دوربین ، حالت سبک فشن و پس زمینه دراماتیک اشاره کرد.

انواع ژست عروس و داماد - فشن1

انواع ژست عروس و داماد - فشن2

انواع ژست عروس و داماد - فشن3

۴) ژست عروسی سنتی :

ژست عروسی سنتی بیانگر حالت متداول عکاسی (در باغ و آتلیه) است. در این نوع ژست عروسی ، عکاس نقش تنظیم کننده و کارگردان را دارد و حالات مختلف قرارگیری عروس و داماد را شکل می دهد.

انواع ژست عروس و داماد - سنتی1

انواع ژست عروس و داماد - سنتی2

انواع ژست عروس و داماد - سنتی3

منبع : عروس ایرانی

عروس و داماد...
ما را در سایت عروس و داماد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار aroosdamad بازدید : 259 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 8:39

مدلینگ عروس | گریم و شینیونمدلینگ عروس | گریم و شینیونانواع ژست عروس و دامادنمونه کارهای آرایشگاه لیلیان

http://jaleben.com جدیدترین و زیباترین مدلهای آرایشی Wed, 11 May 2016 09:53:37 +0000 fa-IR hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.5.2 http://jaleben.com/wp-content/uploads/faviconb1.gif http://jaleben.com 32 32 http://jaleben.com/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%98%d8%b3%d8%aa-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d9%88-%d8%af%d8%a7%d9%85%d8%a7%d8%af/ http://jaleben.com/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%98%d8%b3%d8%aa-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d9%88-%d8%af%d8%a7%d9%85%d8%a7%d8%af/#respond Wed, 04 May 2016 22:27:51 +0000 http://jaleben.com/?p=4871 انواع ژست عروس و داماد به اعتقاد بسیاری کارشناسان ، مراسم عروسی یکی از ۲ اتفاق بزرگ زندگی است و چه بسا تولد دوباره! مسلماً نگاه کردن به عکس های عروسی تان ، خاطرات این روز سرنوشت ساز را برایتان تداعی خواهد کرد. یکی از مواردی که در عکس برداری و آتلیه مهم می باشد ...

نوشته انواع ژست عروس و داماد اولین بار در مدلینگ عروس | گریم و شینیون پدیدار شد.

]]> http://jaleben.com/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%98%d8%b3%d8%aa-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d9%88-%d8%af%d8%a7%d9%85%d8%a7%d8%af/feed/ 0 http://jaleben.com/%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d9%84%db%8c%d8%a7%d9%86/ http://jaleben.com/%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d9%84%db%8c%d8%a7%d9%86/#respond Mon, 02 May 2016 21:38:06 +0000 http://jaleben.com/?p=4857

عروس و داماد...
ما را در سایت عروس و داماد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار aroosdamad بازدید : 177 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 6:09

به اعتقاد بسیاری کارشناسان ، مراسم عروسی یکی از ۲ اتفاق بزرگ زندگی است و چه بسا تولد دوباره! مسلماً نگاه کردن به عکس های عروسی تان ، خاطرات این روز سرنوشت ساز را برایتان تداعی خواهد کرد.

یکی از مواردی که در عکس برداری و آتلیه مهم می باشد ، ژست عروس و داماد است. در این مطلب انواع ژست عروس و داماد را برایتان تشریح می کنیم.

۱) ژست عروسی خبری :

ژست عروسی خبری ، گونه ای از ژست عکاسی عروس و داماد است. در این نوع ژست ، مراسم عروسی روال عادی خود را طی می کند و در یک لحظه عکاس بطور غافلگیرانه عکس می گیرد. بنابراین خلاقیت عکاس در ژست عروسی خبری بسیار تاثیرگذار است.

انواع ژست عروس و داماد - خبری1

انواع ژست عروس و داماد - خبری2

انواع ژست عروس و داماد - خبری3

۲) ژست عروسی هنرهای زیبا :

ژست عروسی هنرهای زیبا به معنی ایجاد تصویری ماندگار و کاملاً هنری از عروس و داماد است. این نوع عکاسی شامل استفاده از زوایای هنری ، نورپردازی خلاقانه ، ترکیبات خاص و تکنیک های پیشرفته ویرایش تصویر (ماسک ، فیلتر و سایر تکنیک های پیشرفته فتوشاپ) است. در این نوع ژست عروسی ، عکاس بایستی در برخورد با اتفاقات بسیار دقیق بوده و توانایی پیش بینی لحظات را داشته باشد.

انواع ژست عروس و داماد - هنرهای زیبا1

انواع ژست عروس و داماد - هنرهای زیبا2

انواع ژست عروس و داماد - هنرهای زیبا3

۳) ژست عروسی فشن :

ژست عروسی فشن برای مقاصد تجاری (نمایش لباس و سایر انواع مد) استفاده می شود. این ژست عروسی در کلان شهرها و بالاخص تهران رواج دارد. از تکنیک های عکاسی در این حالت ، می توان به تنظیمات خاص دوربین ، حالت سبک فشن و پس زمینه دراماتیک اشاره کرد.

انواع ژست عروس و داماد - فشن1

انواع ژست عروس و داماد - فشن2

انواع ژست عروس و داماد - فشن3

۴) ژست عروسی سنتی :

ژست عروسی سنتی بیانگر حالت متداول عکاسی (در باغ و آتلیه) است. در این نوع ژست عروسی ، عکاس نقش تنظیم کننده و کارگردان را دارد و حالات مختلف قرارگیری عروس و داماد را شکل می دهد.

انواع ژست عروس و داماد - سنتی1

انواع ژست عروس و داماد - سنتی2

انواع ژست عروس و داماد - سنتی3

منبع : عروس ایرانی

عروس و داماد...
ما را در سایت عروس و داماد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار aroosdamad بازدید : 324 تاريخ : پنجشنبه 16 ارديبهشت 1395 ساعت: 8:17

نمونه کارهای آرایشگاه لیلیان

نمونه عکس های دیدنی آرایش و میکاپ از آرایشگاه و سالن زیبایی ” لیلیان ”

مدل مو ، شينيون ، شنيون ، بافت مو ، مدل موي بوکله ، مدل موي باز ، مدل مو باز ،shinion، شنيون عروس ، شينيون حرارتي ، ارايش مو ، آرايش مو ، مدل آرايش مو ، مدل ارايش مو ، مدل شينيون

مدل مو ، شينيونمدل مو ، شينيون مدل مو ، شينيونمدل مو ، شينيون مدل مو ، شينيونمدل مو ، شينيون مدل مو ، شينيونمدل مو ، شينيون مدل مو ، شينيونمدل مو ، شينيون شنيون ، بافت موشنيون ، بافت مو شنيون ، بافت موشنيون ، بافت مو آرايش مو ، مدل آرايش موآرايش مو ، مدل آرايش مو

عروس و داماد...
ما را در سایت عروس و داماد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار aroosdamad بازدید : 426 تاريخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 ساعت: 8:40

کرم-پودر-گریم-اوراچی-ایتالیا

    معرفي بهترين كرم هاي گريم

فون مايع، رايج ترين شكل كرم پودر
رايج‌ترين و محبوب‌ترين شكل كرم پودر است زيرا استفاده از آن آسان است و پوشش طبيعي به پوست مي‌دهد. اين كرم‌ها معمولا براي پوست‌هاي نرمال و خشك مناسب هستند و افرادي كه پوست چرب دارند بايد از نوع Oil Free آن استفاده كنند. مقداري از كرم پودر مايع را به صورت نقطه‌اي روي صورت بگذاريد و با پد يا انگشت به همه جاي صورت پخش كنيد.

كرم پودر
اين كرم‌ها بسيار مرطوب و غني هستند به خصوص مناسب پوست‌هاي خشك هستند و چون بافت تقريبا سنگين دارند بايد شما مطمئن شويد كه خوب جذب پوست شده است. براي اين كار از يك اسفنج مرطوب كمك بگيريد.

پنكيك
اين كرم قدرت پوشش بيشتري دارد معمولا به شكل پودر فشرده شده و به ۲ صورت چرب (سوپرا) و خشك (آكوا) موجود است و استفاده از آن به كمك اسفنج است كه معمولا روي آن در نظر گرفته شده است.

پن استيك
اين كرم پودر بافت سنگين دارد و براي پوشش معايب پوستي و سرخي زخم بسيار مناسب است. مقداري از آن را روي محل مي‌گذاريم و با يك اسفنج محو كنيد.

كرم پودر مناسب پوست خشك
بعد از حمام پوست صورتشان احساس كشيدگي و خارش مي‌كند. رنگ چهره‌شان به خاطر انعكاس ندادن نور مات و مايل به خاكستري است و كمتر اثري از آكنه در پوستشان ديده مي‌شود. اگر جزو اين دسته افراد هستيد؛ يعني جنس پوست شما خشك است پس بايد كرم پودرهايي مناسب با پوستتان را بخريد.

اولويت در انتخاب شما بايد كرم پودري باشد كه كمبود پوستتان را جبران كند و حالت شادابي به پوست شما داده و نور را به اندازه كافي در چهره‌تان انعكاس دهد. به هيچ وجه از كرم پودرهايي مثل پنكيك‌هاي خشك استفاده نكنيد.

كرم پودرهاي مايع با بيس روغني بهترين انتخاب براي شما هستند و تمام كرم پودرهايي كه حالت براق دارند چهره شما را سرزنده‌تر و زيبا‌تر نشان مي‌دهند. اما اگر مشكلي در پوستتان مثل لك، اسكار و… داريد و پوشش اين كرم‌ها را مناسب نمي‌بينيد ابتدا پوستتان را مرطوب كنيد و يك لايه پن استيك يا فون چرب (سوپرا) روي پوستتان بزنيد و بعد از كرم پودر مايع استفاده كنيد.

كرم پودر مناسب پوست چرب
برخي افراد بعد از شست وشو پوستشان خيلي زود چرب مي‌شود و منافذ باز زياد، كمدون و جوش‌هاي آكنه‌اي و برخلاف پوست‌هاي خشك ظاهري براق دارد.

اگر پوست شما چرب است هنگام خريد كرم پودر حتما به ليبل آن دقت كنيد كه روي آن كلمه (Oil Free) يا (Matt) نوشته شده باشد. در غير اين صورت نه تنها براقي پوست شما را تشديد مي‌كند بلكه بايد خودتان را براي زدن جوش‌هاي بد‌تر آماده كنيد.

كرم پودرهاي مايع يا جامد با بيس آب و پنكيك‌هاي خشك انتخاب خوبي براي استفاده روزمره شما است. در صورتي كه پوستتان نياز به يك پوشش قوي‌تر دارد قبل از زدن كرم مايع با يك پد مرطوب يك لايه از فون خشك (آكوا) روي پوستتان بزنيد.

كرم پودر مناسب پوست مخلوط
پوست مخلوط، رايج‌ترين نوع پوست است. قسمت T صورت (چانه، پيشاني و روي بيني) چرب و معمولا در اين نواحي كمدون‌هاي سرسياه يا آكنه ديده مي‌شود و بقيه قسمت‌ها خشك‌تر است. پوست در تابستان معمولا به خصوصيات پوست‌هاي چرب و زمستان به پوست‌هاي خشك شباهت دارد. اگر پوست شما در اين دسته قرار دارد بايد يك كرم پودر مناسب پوست‌هاي خشك و يك كرم پودر مناسب پوست‌هاي چرب براي ۲ فصل سرما و گرما داشته باشيد. در كل كرم پودرهاي مايع با بيس آب انتخاب خوبي براي پوست‌هاي مخلوط است.

كرم پودر مناسب پوست نرمال
پوست نرمال ايده آل‌ترين نوع پوست است. پوستي سالم و شاداب كه چربي و آب متعادلي دارد. اگر خوش شانس هستيد و پوست شما در اين دسته قرار دارد از هر كرم پودري مي‌توانيد استفاده كنيد. براي زمستان كرم پودرهاي روغني با پوشش بالا‌تر براي حفاظت از پوست در برابر باد و سرما و در تابستان كرم پودرهاي سبك‌تر با بيس آب انتخاب بهتري هستند.

تثبيت كرم پودر
خيلي از خانم‌ها به خصوص كساني كه پوست چرب دارند از دوام كم كرم پودر روي صورتشان گله مي‌كنند. استفاده از محصولاتي مثل پودر فيكساتور بيس اين مشكل را تا حدود زيادي برطرف مي‌كند.

رنگ كرم پودر
بعد از انتخاب نوع كرم پودر كه با جنس پوست شما همخواني داشته باشد انتخاب رنگ كرم پودر اهميت زيادي دارد. در غير اين صورت كرم پودر چهره شما را مانند يك ماسك مصنوعي مي‌كند.

بعضي‌ها به اشتباه چند درجه روشن‌تر يا تيره‌تر از رنگ پوستشان را انتخاب مي‌كنند. زدن كرم پودر روشن‌تر از پوست چهره را پير‌تر و رنگ آن را مايل به خاكستري و كرم پودر تيره‌تر از پوست چهره را كدر نشان مي‌دهد. پس براي داشتن پوستي زيبا و طبيعي بايد رنگ كرم پودرتان همرنگ با رنگ پوستتان باشد. تقريبا اكثر برندهاي معتبر آرايشي تيس‌تر دارند تا شما بتوانيد راحت‌تر انتخاب كنيد.

اما يكي از رايج‌ترين اشتباهات خانم‌ها براي انتخاب رنگ كرم پودر، تست كردن آن روي پشت دست است در صورتي كه اختلاف درجه زيادي بين رنگ پوست صورت با دست وجود دارد. بهترين راه براي انتخاب رنگ مناسب، زدن مقدار كمي از آن روي قسمتي از صورت مثل روي آرواره يا فك و مقايسه آن با رنگ پوست در نور طبيعي است.

كانسيلر
كانسيلر همانند كرم پودر در مدل‌هاي جامد و كرمي موجود است. اما به دليل اينكه كرم پودري كه به پوست مي‌زنيم سنگين بوده و براي پوست اطراف چشم مناسب نيست بهتر است از كانسيلر استفاده كنيد.

كانسيلر پف، تيرگي و چروك‌هاي ريز دور چشم را از بين مي‌برد. متاسفانه بعضي از خانم‌ها گاهي از كانسيلري كه ۱۰ درجه روشن‌تر از رنگ پوستشان است به دور چشمشان مي‌زنند. درصورتي كه اين كار چشمانشان را ريز‌تر نشان مي‌دهد و حالت مصنوعي به چهره مي‌دهد. رنگ كانسيلر تنها بايد يك درجه روشن‌تر از رنگ كرم پودرتان باشد. كانسيلر‌ها را مي‌توانيد روي خط خنده، خط اخم و همين طور لك‌هاي پوستي هم استفاده كنيد.

فيكساتور (تثبيت كننده)
پودرهاي فيكساتور در رنگ‌هاي روشن تا تيره و در مدل‌هاي مات و شايني موجودند. پودرهاي فيكس معمولا برس يا پد مخصوص دارند و بعد از كرم پودر زده مي‌شوند. نوع ديگري از تثبيت كننده‌ها هستند كه فقط براي مناطقي كه آب و هواي مرطوب دارند مناسب است.

عروس و داماد...
ما را در سایت عروس و داماد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار aroosdamad بازدید : 210 تاريخ : جمعه 3 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:07